مبل چرمی بخریم یا پارچه ای

سه شنبه 21 آذر 1396
18:23
آرمان

مبلمان چرم و پارچه ای

خرید مبل تا حدودی گیج کننده است. ممکن است با توجه به نیاز شما مبلمان متنوع و متددی در بازار موجود باشد که انتخابتان را سخت کند. اما مهم ترین چیز جواب دادن به این سوال است: باید مبل چرمی بخریم یا پارچه ای؟ معمولا جوابی مطمئن هم برای این سوال نداریم زیرا، هر دو مبل چرم یا مخمل دارای ویژگی های مثبت و منفی هستند.

مبلمان پارچه ای نسبت به ملبمان چرمی به مراتب راحت تر هستند. از اصلی ترین دلایل می توان به نرم تر و گرم تر بودن آنها اشاره کرد. همینطور، مبلمان چرمی نیز درست مانند صندلی های چرمی ماشین در تابستان گرم و در هوای سرد سفت تر می شوند اما در حالت کلی مبلمان پارچه ای استحکام خود را زودتر از مبلمان چرمی از دست می دهند. فرسودگی و ساییدگی پارچه نیز بستگی به نوع کیفیت آن دارد. همچنین پارچه مانند چرم خراش پیدا نمی کند.

تنوع طرح و رنگ بندی پارچه به مراتب بسیار بیشتر از چرم است. بنابراین طراحی دکوراسیون با مبلمان پارچه ای راحت تر است اما از طرفی کیفیت و کادربندی در مبلمان چرم باعث گران تر شدن آن می شود.

مهم ترین مزیت پارچه های چرمی قابل شستشو بودن آنها است. چرم به راحتی با دستمال تمیز می شود و اگر مایعی مانند چای روی آن بریزد، وارد داخل بافت چرم نمی شود.

پارچه مبلی های متنوعی در بازار موجود هستند اما مبلمانی که از پارچه ترک و ایتالیایی تولید می شوند دارای برتری بیشتری نسبت به سایر مبلمان هستند. از آنجایی که چنین پارچه هایی دارای نقش های خاص و با اصالت هستند بابراین کپی برداری از آنها غیر ممکن است. گرچه چنین مبلمانی گران هستند اما با خرید آنها می توانید بدون دغدغه از خراب شدن روکش مبل تا سال ها از کیفیت، زیبایی و دوام مبل لذت ببرید. و حتی در صورت نیاز به رویه کوبی مبل ،نیاز به تعویض پارچه مبل نباشد .همچنین چرم مصنوعی از ضایعات چرم های طبیعی و مواد شیمیایی ساخته می شوند که بهتر از آنها در قسمت های دور مبل استفاده شود و تا حد امکان برای نشیمن و تکیه گاه مبلمان از پارچه های نرم و لطیف استفاده شود.

چرم ها از انواع مختلف و از پوست حیوانات متنوع تهیه می شوند. به همین دلیل برای تشخیص مبل چرم واقعی باید توجه داشته باشید که دارای ضخامت مناسب، حالت کشسانی کم و مقاومت بالا باشد. از طرفی توجه داشته باشید که مبل چرم مشکی رنگ نیاز به دستکاری و دباغی کمتری دارد.


[ بازدید : 93 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رویه کوبی و تعمیرات مبلمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]